Wyszukiwanie informacji w sieci

Dział w którym możesz poruszyć każdy temat :-).
ary@ros@
Posty: 3
Rejestracja: 15 mar 2016, 22:14

Wyszukiwanie informacji w sieci

Post autor: ary@ros@ »

Wstyd :oops: poruszac taki temat na tym forum, no coz moze ktos pomoze bezradnej kobiecie,najpierw mnie pewnie wysmieje :lol:

Wiec mam 2 pytania:
Ja probuje juz od dluzszego czasu :o wyszukac kogos w sieci, znajac imie i kraj zamieszkania tej osoby,problem w tym ze jest to Kanada. .Problem w tym ze google pokazuje mi milion wynikow a nie to czego szukam,probowalam z '' '', + , - Nie chce zeby ktos odwalil za mnie brudna robote, potrzebuje porady albo zeby mi ktos powiedzial poczytaj to i to ,uzyj tego i tego cos w tym stylu ( jestem zupelnie zielona :( ).

2 pytanie Czy istnieje inna metoda oprocz Google grafika i TinEye zeby zidentyfikowac osobe ze zdjecia? Zadna z tych metod mi nie pomogla.
Kenjin
Ekipa HEP
Posty: 122
Rejestracja: 04 sty 2016, 22:10

Re: Wyszukiwanie informacji w sieci

Post autor: Kenjin »

Co to znaczy znalesc osobe? Poznac jej adres zamieszkania, czy zkontaktowac sie? Posiadasz tylko imie czy nazwisko tez? Jesli tylko imie to szansa ze tego kogos znajdziesz jest bliska zeru. Pomysl ilu dajmy na to Michałow jest w polsce?

Druga sprawa to jak znalesc? Zakladajac ze chodzi ci tylko o dotarcie do tej osoby to w sposob legalny:
-Social Media(facebook, twitter, g+ itd.)
-moze wiesz gdzie pracuje? Wykonac pare telefonow i popytac.

Nie wiem w jakim celu tego kogos szukasz, dawny znajomy? Masz jakiekolwiek informacje na temat jego zainteresowan? Szukaj w miejsach gdzie mogl przebywac. Nie ma zlotego srodka im wiecej informacji na tat tej osoby posiadasz tym latwiej bedzie Ci ja znalesc.
ary@ros@
Posty: 3
Rejestracja: 15 mar 2016, 22:14

Re: Wyszukiwanie informacji w sieci

Post autor: ary@ros@ »

Dzieki za odpowiedz.To nie jest dawny znajomy,sprawa jest bardziej skomplikowana.