Ja widziałem i wcale nie odbiega daleko od większości keyloggerów. Jeśli ktoś napisał sobie lub przeanalizował jakiś dajmy na to w C++ keylogger i coś tam skubał w ASM to bez problemu napisze. Wystarczy poszukać informacji o WinApi ASM. Używanie w asm winapi nie jest wcale trudne. Zobacz to zwykły messagebox z winapi:
http://win32assembly.programminghorizon.com/tut2.html
Kod: Zaznacz cały
.386
.model flat,stdcall
option casemap:none
include \masm32\include\windows.inc
include \masm32\include\kernel32.inc
includelib \masm32\lib\kernel32.lib
include \masm32\include\user32.inc
includelib \masm32\lib\user32.lib
.data
MsgBoxCaption db "Iczelion Tutorial No.2",0
MsgBoxText db "Win32 Assembly is Great!",0
.code
start:
invoke MessageBox, NULL, addr MsgBoxText, addr MsgBoxCaption, MB_OK
invoke ExitProcess, NULL
end start
Jak się w sumie przyjrzysz i porównasz to do wywołania messageboxa w C++ lub samej dokumentacji od M$ oficjalnej:
https://msdn.microsoft.com/en-us/librar ... s.85).aspx
to sam stwierdzisz że w sumie niczym się nie różni używanie. Jak w przykładzie deklarujesz 2 zmienne nazwa okna i tekst w okienku i wywołujesz z parametrami messagebox analogicznie do innych języków.
Nie wierze też, że nie znajdzie się gotowych wstawek w ASM do obsługi plików itd w sieci. Myślę że ASM wymaga po prostu obycia. Ewentualnie piszesz w C++ i deasemblera uzywajac masz gotowy kod w ASM